Overslaan naar inhoud

PRAKTISCHE INFORMATIE

Hieronder vindt u een antwoord op tal van praktische vragen betreffende de bestelling, de levering en de service. Heeft u toch nog een andere vraag?

HOE KAN IK BESTELLEN?

Bestellen kan via mail, telefonisch (ook ’s nachts op het antwoordapparaat) of via fax.

TOT WANNEER KAN IK BESTELLEN EN WANNEER WORDT HET GELEVERD? 

De levertermijn hangt af van wat u bestelt:

  • Klassieke groenten en fruit: vóór 5u ’s morgens besteld is de dag zelf geleverd.
  • Voorgesneden groenten of fruit: vóór 13u besteld is de dag nadien geleverd. (uitgezonderd op zondag)
  • Speciale groenten of fruit: op voorhand door te geven en te bespreken bij de bestelling.

WAAR EN WANNEER WORDT MIJN BESTELLING GELEVERD?

Wij leveren tot aan uw deur op een vooraf afgesproken tijdstip.

WAT ALS WE LAST MINUTE IETS NODIG HEBBEN?

Dat kan altijd. Wij hebben een tweede leveringsronde voor groot Brugge. 

Hebt u een tekort, bel het vlug door. Als de wagen van de tweede leveringsronde nog niet vertrokken is komt uw bestelling nog mee!

ZIJN JULLIE ALLE DAGEN OPEN?  

Wij zijn in principe open van maandag tot en met zaterdag. Op zondag hebben we echter wel een permanentiedienst als depannage. 

Makkelijkst is om alles van maandag tot en met zaterdag te bestellen. Wij zien de zondag echt als een depannagedienst.

IN WELKE HOEVEELHEDEN MOET IK BESTELLEN?

Bestellen kan zowel in grote als in kleine hoeveelheden.

IN WELKE REGIO LEVEREN JULLIE? 

Wij leveren in een hele grote regio: Groot-Brugge, Kust (van Oostende tot Knokke), Beernem, Oostkamp, Hertsberge, Wingene, Zwevezele, …

Is uw zaak verder gelegen? Laat het ons weten en we vinden gegarandeerd een oplossing.